EXTRAESCOLARS

LES EXTRAESCOLARS JA HAN COMENÇAT, hi ha acollida gratuïta de 16:30-17:00 pels alumnes que facin extraescolars. (excepte per l'extraescolar de piscina infantil) Recordeu posar el berenar a la motxilla!!

Si vols que es quedi un dia puntual dins les 17h o les 18h pots comprar tiquets per TPV

A l'apartat DOCUMENTS trobareu la normativa, i els formularis per donar-vos d'alta o de baixa.

A les extraescolars que s'omplin tindràn prioritat els primers inscrits i es farà una llista d'espera per si hi ha baixes durant el curs.

INFORMACIÓ EXTRAESCOLARS:

Escriviu i / o demaneu cita prèvia al mail ampaciutadellaextraescolars@gmail.com

EXTRAESCOLARS INFANTIL 20/21

Els alumnes de P3 no es poden inscriure en extraescolars de migdia.

Podeu seguint fent inscripcions a les extraescolars que no han sortit, perquè si arriben al mínim de nens per poder començar, es farà més endavant!

EXTRAESCOLARS PRIMARIA 20/21

Mesures i protocol per extraescolars de Eixos (Jumping i còmic)
Mesures-prevencio-higiene-extraescolars.
Documento Adobe Acrobat 188.1 KB