Video instruccions de compra de tiquets d'acollida puntual
INSTRUCCIONS COMPRA TIQUETS ACOLLIDA .mp
Archivo MP4 vídeo/audio 80.5 MB

EXTRAESCOLARS

CALENDARI CURS 23/24

• 6 de septembre: Inici del període d'inscripcions a les activitats extraescolars.
  • 18 al 22 de septembre: Setmana de proves gratuïtes
  • 25 de septembre: Finalització del període d'inscripcions.
  • 2 d'octubre: Inici de les activitats extraescolars
  • 31 de maig: Finalització de les activitats extraescolars

A l'apartat AMPA->DOCUMENTS trobareu la normativa i els formularis per donar-vos d'alta o de baixa.

Si desitjau informació més específica o personalitzada escriviu i / o demaneu cita prèvia al mail ampaparcdelaciutadella@gmail.com

QUADRE EXTRAESCOLARS INFANTIL 23/24

(P3 A 1r)

Els alumnes de P3 no es poden inscriure en extraescolars de migdia.

QUADRE EXTRAESCOLARS PRIMÀRIA 23/24

(1r A 6è)

Descripció de les activitats per les empreses organitzadores:

Anglès (DiverJoc): Fer agradable i plaent l’aprenentatge familiaritzant als joves amb l’anglès despertant d’aquesta manera l’interès i el gust per conèixer, saber i parlar aquesta llengua sense timidesa. Reforçarem i ampliarem els continguts d’Anglès treballats a l’escola des d’un enfocament més lúdic on afavorirem l’ús oral d’aquesta llengua. Vocabulary, Grammar, Listening, Speaking… Atreveix-te i aprèn anglès amb DIVERJOC!

Teatre (DiverJoc): Fent teatre els alumnes desenvoluparan l’expressió personal, la creativitat alhora que descobreixen habilitats comunicatives amb jocs i personatges. En tot cas els continguts s’adaptaran al nivell. Crearem personatges, però també coneixerem altres rols teatrals (direcció, vestuari, escenografia, apuntador, tramoies...) Jocs mímics, concentració, treball de la veu i el cos, el teatre ho té tot per gaudir amb els amics!

Extraescolars DiverJoc curs 23-24.pdf
Documento Adobe Acrobat 1.4 MB
Mesures i protocol per extraescolars de Eixos (Jumping i còmic)
Mesures-prevencio-higiene-extraescolars.