Coneix la nostra escola

L'Escola Parc de la Ciutadella és un centre públic que pertany al districte de Ciutat Vella de Barcelona. Ofereix servei educatiu a nens i nenes de P3 fins a 6è, amb una sola línia, i participa de manera coordinada en nombroses activitats amb altres centres i entitats del districte, en l'anomenada Xarxa 0-18.

Gaudeix d'un entorn privilegiat i unes instal·lacions que amb els anys han anat guanyant en espai i qualitat; i és que l'edifici es va construir al 1885 i va ser el Pavelló Suís de l’Exposició Universal del 1888. Posteriors ampliacions i reformes deixen un espai divers i agradable que acull cada dia als nostres nens i nenes.

Eduquem en els valors democràtics, el respecte, la integració, la laïcitat i la cura del medi ambient. El català és la llengua vehicular, convivint amb el castellà, l'anglès i altres llengües de les nostres famílies.

Horari i calendari

Els horaris lectius són, tant per a Educació Infantil com per a Primària: de 9h a 13h i 15h a 17h.

De 8h a 9h hi ha un servei d'acollida per a les famílies que ho sol·licitin. De 13h a 15h hi ha servei de menjador i monitoratge.

L'entrada a l'escola es realitza:
- De 9.00 a 9.05 (matí) *
- De 15.00 a 15.05 (tarda)

* L'accés de pare, mare i alumne/a es realitza pels torns del Zoo des de les 8.45 mitjançant un carnet identificatiu que heu de sol·licitar quan us matriculeu al centre. S'autoritza a altres familiars o cangurs, quan es fa aquesta sol·licitud, per a que puguin accedir mitjançant el carnet del pare o la mare.

Les portes del vestíbul que donen entrada a l'alumnat s'obren a les 9.00.

L'horari d’administració del Centre

Dilluns i dimecres de 9.00 a 15.00

Divendres de 9.00 a 11.00

Localització