Preguntes freqüents (FAQS)

SITUACIONS DEL DIA A DIA:

Com puc mirar de recuperar un objecte perdut?

A diari es donen pèrdues d'objectes personals (jaquetes, carmanyoles, claus, patinets, etc). Des de l'escola procurem ajudar-vos perquè pugueu recuperar-los, i des de consergeria i direcció, si ens faciliteu una descripció de l'objecte en qüestió, el busquem i el retornem.

Pel que fa a roba, tenim un penjador al vestíbul on pengem el que trobem i que no té escrit cap nom. Quan acaba el trimestre, si queden peces de roba no reclamades, les portem a un contenidor taronja de Roba Amiga, cooperativa que fomenta el reciclatge de roba i promou la inserció laboral. També volem destacar, que l'escola no sempre podem garantir que es recuperi l'objecte perdut; ens ajuda molt que poseu el nom del vostre fill/a si és possible.

Hi ha servei d'acollida al matí? I a la tarda?

Sí, l'AMPA organitza un servei d'acollida de 8.00 a 9.00 del matí (4€); també a les tardes, de 16.30 a 17.00 (3€). Els preus indicats són per dies puntuals; si es queden a acollida tots els dies del mes, els preus són més reduïts.

Com em puc comunicar amb l'AMPA si tinc algun problema per recollir al meu fill i arribo tard aquell mateix dia?

Podeu trucar a l’escola abans de les 16.15 i deixar encàrrec al conserge, que li passa al coordinador. O bé podeu enviar un mail al correu de l'AMPA: ampaparcdelaciutadella@gmail.com

Mireu de fer aquests avisos amb la màxima antelació possible.

Què passa si arribo 15 minuts tard a la tarda, encara que hagi avisat?

Els professors es queden 5 minuts de cortesia i després passen a l’alumne/a al servei d’acollida. Si passats 5 minuts més no els han recollit es facturarà 3 euros a la família es quedi o no la mitja la hora de l'acollida.

APPS I COMUNICACIÓ ESCOLA-FAMÍLIES - QUOTA ESCOLAR:

Què he de fer si no em funciona l'App Dinantia?

Pots escriure un correu electrònic a a8001601@xtec.cat i indicar quin és el problema. Com a més informació ens detallis, millor. A vegades ens heu donat un correu que no s'entén molt bé, falla alguna lletra o en comptes de ser .com resulta que ha de ser .es

Cal que ens digueu amb quin correu esteu intentant accedir, perquè ha de coincidir amb el que nosaltres hem introduït.

MOLT IMPORTANT: Com qualsevol app, l'heu de mantenir actualitzada a l'última versió per garantir el funcionament correcte.

Haig de pagar les quotes estrictament en els terminis marcats?

L'escola marca unes dates, però si alguna família té altres necessitats per poder fer els pagaments de manera més còmoda només heu d'enviar un mail a quotesescolaparcdelaciutadella@gmail.com i explicar-nos el vostre cas. Ens posarem en contacte per donar-vos resposta, i concertar cita si fos necessari. Recordeu que cal accedir a TPV Escola per fer seguiment dels pagaments.

AMPA I EXTRAESCOLARS:

Que faig si vull apuntar al meu fill/a una extraescolar i no sé si el grup està ple?

Heu de fer la inscripció a l'apartat de documents i l'AMPA es posarà en contacte, tant si hi ha plaça. o sinó quan es buidi una plaça us avisaran per TPV o per correu electrònic.

Com sabré si el grup en el que he inscrit al meu fill/a surt endavant?

Un cop arribem al mínim de cada grup, afegirem els rebuts a TPV, i la confirmació de la vostra plaça serà el primer pagament. Encara que demaneu beca haureu de fer aquell pagament, en cas de beca total se us retornarà l’import.

Que passa en cas de no fer el pagament de la primera mensualitat o qualsevol altre?

Si abans del dia 5 no heu fet el pagament us farem un avís i us deixarem dos dies més, i en cas hi hagi llista d’espera perdreu la plaça automàticament (això serà extrapolable a tots els mesos excepte si aviseu per algun problema puntual).

Quin és l'horari d'atenció de l'AMPA?

Pots demanar una cita per mail a ampaparcdelaciutadella@gmail.com A partir d'octubre el coordinador estarà totes les tardes, de 16.30 a 18h, però tingueu en compte que ha d’estar també pendent dels nens i monitors, així que estarà més disponible a partir de les 17h.