EXTRAESCOLARS

LES EXTRAESCOLARS COMENCEN EL DIA 4 D'OCTUBRE -el dia 24 de setembre decidirem els grups que es tanquen segons les inscripcions!!

Per petició de les famílies hem restablert l'acollida tarda de 16:20 a 17:00, això també ha incrementat 2 euros el preu de les extraescolars de tarda, però permet a les famílies disposar de 30 minuts més per recollir als infants.

Si vols que es quedi un dia puntual de 16:30 a 17:00 pots comprar tiquets per TPV

Si vols inscriure'l tot el mes, pots fer-ho a través del formulari d'extraescolars

Video instruccions de compra de tiquets d'acollida puntual
INSTRUCCIONS COMPRA TIQUETS ACOLLIDA .mp
Archivo MP4 vídeo/audio 80.5 MB

A l'apartat DOCUMENTS trobareu la normativa, i els formularis per donar-vos d'alta o de baixa.

A les extraescolars que s'omplin tindràn prioritat els primers inscrits i es farà una llista d'espera per si hi ha baixes durant el curs.

INFORMACIÓ EXTRAESCOLARS:

Escriviu i / o demaneu cita prèvia al mail ampaparcdelaciutadella@gmail.com

QUADRE D'EXTRAESCOLARS INFANTIL 21/22

Hem actualitzat el quadre d'activitats indicant quines no han sortit per falta d'alumnes inscrits. En cas de que més endavant s'apuntin més alumnes i s'arribi al mínim necessari per què aquestes activitats siguin viables, us ho comunicarem.

Els alumnes de P3 no es poden inscriure en extraescolars de migdia.

QUADRE D'EXTRAESCOLARS PRIMÀRIA 21/22

DESCRIPCIONS EXTRAESCOLARS

CORFBOL

El corfbol es basa en els principis de la cooperació, la no-violència, la no especialització, l'habilitat i la coeducació. És un dels exemples més clars de les possibilitats d'evitar la segregació per sexes a l'esport.

El Corfbol és un esport d'equip jugat entre dos equips que cerquen introduir una pilota dins d'una cistella de color groc, te certes semblances amb el bàsquet. Els equips són mixts, formats per quatre homes i quatre dones. Activitat enfocada a alumnes de 4rt a 6è de primària.

MULTIESPORTS

L’activitat de multiesports es basa en fer un recorregut per diferents esports col·lectius i tenir la oportunitat de provar molts dels esports d’equip aprofitant de cadascun d’ells les seves avantatges i aportacions al desenvolupament dels infants de cicle inicial de primària. La fita principal és que els infants s’iniciïn en la pràctica esportiva de manera fàcil i orgànica, sent el primer tastet esportiu, i que més endavant amb la variada experiència, els infants es puguin decidir per la especialització en un esport concret.

VOLEI

Un dels esports col·lectiu per excel·lència, consisteix en fer passar la pilota per sobre de la xarxa, sense que aquesta caigui al terra. El voleibol genera un gran sentiment de solidaritat i cooperació, ja que cada cop del o la companya ha de millorar la del company/a anterior, evitant d’aquesta manera les gestes individuals i generant de col·lectives molt enriquidores.

HIP HOP

Moviment artístic i estil de musica de ball dels any 1970, originari entre les comunitats afroamericanes i llatines als Estats Units d’Amèrica. Amb una mescla del funk i la música electrònica neix aquests estil de ball en contraposició al racisme i opressió de les minories i com a eina d’expressió de les desigualtats existents a la societat.

DESCRIPCIONS EXTRAESCOLARS

INFANTIL

PSICODANSA

Unió d’exercicis de psicomotricitat per a millora i ajudar al desenvolupament dels moviments conscients dels i les més petites. En paral·lel explorem aquests moviments mitjançant la música i la dansa com a eines mobilitzadores.

JOCS DE LLEURE

Activitat enfocada a la recuperació de tots aquells jocs de lleure que ens han acompanyat al llarg de la vida i que promouen la solidaritat, companyonia i respecte entre companys/es. Aquesta activitat tot i no ser plenament esportiva inclou la dinamització de jocs en moviment i és indispensable per entendre el lleure dels més petits.

JOCS PREESPORTIUS O INICIACIÓ ESPORTIVA

En aquesta activitat ens aproparem als esports des del joc i enfocat als més petits. Sense entrar de ple en cap esport concret, els infants podran anar fent un tastet dels principals esports mitjançant el joc i la diversió.

Mesures i protocol per extraescolars de Eixos (Jumping i còmic)
Mesures-prevencio-higiene-extraescolars.
Documento Adobe Acrobat 188.1 KB