ESPAIS VIRTUALS

Podeu accedir a les imatges de la vostra classe utilitzant la carpeta compartida de Google Drive. Us demanarà que feu ús del correu del vostre fill o filla.

CLICA A LES IMATGES I ENTRA A DESCOBRIR LES ACTIVITATS!

L'alumnat de 4t, 5è i 6è pot accedir al Classroom a través del seu correu electrònic, i eines de Google.

Canal de Youtube de l'escola

Clica a la imatge, i descobreix el canal de Youtube de l'escola, on trobareu llistats musicals per a PETITS, MITJANS I GRANS. Així coneixeu la música que treballem, millorem la comprensió, l'escolta, el cant... i el ball tant d'infants com d'adults!

A més, altres llistes de reproducció on conèixer més l'escola i varietats musicals d'arreu del món. Esperem que ho gaudiu!

IMPORTANT: La visualització d'aquest canal, és una proposta. Recomanem que les famílies us el mireu abans, i valoreu si us interessa o no el contingut per als vostres fills/es.

+ Recursos digitals

Descobreix les activitats que ofereix el portal edu365 per a

Petits, Mitjans i Grans

INTERNET SEGURA

Clica a la imatge que tens aquí sota, i coneix els materials que hi ha al portal edu365.cat per tractar la seguretat a internet, en diferents vessants.